Nordahl Consulting - Pål Nordahl holder kurs og foredrag for bedrifter - Kokker lager mat pa kjokkenet

Erfaring

Daglig leder er Pål Nordahl, 55 år gift og Særping.

Han har 30 års erfaring innenfor matbransjen, både som kokk og servitør, og er tidligere restauratør.

Han jobbet som innleid driftssjef for NorgesGruppen servicehandel i 10 år hvor han har jobbet med Fresh konseptet inn mot Shell, og senere i Deli de Luca hvor han jobbet med å optimalisere driften for best mulig inntjening. Bunnlinje og topplinje!!

Han har også siden 2007 jobbet med grensehandel for Grensemat ab som står bak de største matvarebutikkene på Svinesund/ Nordby shoppingsenter.

Arrangerer også større konserter og event. NC&E er sterkt involvert i mat og drikke på Norges største motorstevne Gatebil på i Rakkestad.

Kurs og foredrag

Pål jobber med kurs og foredrag for Kit akademiet, Asko sin fagskole, samt at han har stått for opplæringen av eksperter til prosjekt Kuttmatsvinn 2020 på vegne av NHO.

Jobber som oftest ute plass hvor han er tett på bedriften, gjennom observasjoner og samtaler oss imellom danner vi oss sammen et riktig bilde av hva som må til.

Dette er spesielt viktig for restauranter, gatekjøkken og andre innen KBS kanalen.

Kontaktnett

Hvordan skal du jobbe for å sikre deg at du tjener de pengene du skal tjene? Og ikke de som nødvendigvis står på bunnlinjen i regnskapet.

Med et stort nettverk som er opparbeidet ved å jobbe med de beste gjennom mange år har vi de rette kontaktene til å få med oss de siste nyhetene innen best practice og trender i markedet

Best på drift

Vil du sikre deg en beste inntjeningen bør du ha full kontroll på driften i alle ledd.

Etter 10 år med kjededrift og mange suksess historier gjennom fresh konseptet på Shell stasjoner og Deli de Luca butikker vet Pål nå hvorfor noen lykkes der andre feiler. Vi kan fortelle deg hva som skal til hva gjør de beste og ikke minst hva gjør de som ikke lykkes. Pål gir deg de beste verktøyene for å drifte bedriften riktig mot varig endring.

Vi snakker språket som de ansatte forstår og vet hva som skal til for å motivere de til å ville bidra på jobben!

Rom for vekst

  • Vet du hvor du er på vei?
  • Hva venter deg av omsetning?
  • Hvor mange kunder forventer du pr. dag/uke /måned fremover?
  • Hvor mye penger legger hver kunde igjen og ikke minst
  • Hvordan kan vi påvirke dette på en enkel måte?

Om du vet dette men ikke alle ansatte finnes det stort rom for vekst.

Kundeopplevelse

  • Vet du forskjellen mellom realisert brutto og teoretisk brutto?
  • Hvordan skal du jobbe for å sikre deg at du tjener de pengene du skal tjene?
  • Og ikke de som nødvendigvis står på bunnlinjen i regnskapet.

Pål hjelper deg og dine ansatte med å forstå forskjellen mellom kundeservice og kundeopplevelse og at salg(mer) kommer gjennom å kjenne dine kunder og forstå hvordan de tenker.